ronaldrentin-rwanda.reismee.nl

Het mararhon verhaal van vandaag!!??

Allereerst iedereen bedankt voor het meeleven en bemoedigen. Ook nu weer erg bijzonderwat jullie daarin laten zien elk verhaal word zo een 100 x gelezen. Wat een liefde. Waar zal ik beginnen, voor mij peroonlijk heeft deze twee kanten enbik denkbdat het goed is om beide kanten te belichten. Ik zal beginnen. bij de negatieve kant. Zoals jullie natuurlijk al gezien hebben ben ik gestopt bij de 35 km Vraag me niet waarom precies maar ik was helemaal stuk en was net de 3 mannen waar ik bij mee liep kwijt. Ik besloot en toen gingvde rest van zelf. Vlak daarna kwamen natuurlijk de vraag gedachtes omhoog maar ook wat zullen de anderen daar wel niet van zeggen. Mijn leermoment is dat ik het niet belangrijk moet vinden wat anderen denken en dat ik de keuze. moet accepteren zoals ik hem heb gemaakt. Toen ik de keuze maakte kwam in me op dat het goed was en dat Jezus aan het kruis het al had afgemaakt. Van de week hadden we het er al over bij een devotion. Toen presenteerden ze het spandoek start finish en werd er door Thiemen vertelt vergeet niet “IT IS FINNISHED“. En zo zie ik het nu ook. Het is goed. Dan de tocht: We begonnen in twee groepen een langzame en snellere groep. Ik had gedacht wel ongeveer in demidden mode te lopen en besloot in de snelle groep te starten. Dat ging goed en na ongeveer. 5km waren we met 8 lopers al snel viel er 1 renner af die had problemen om zijn insuline te regelen en zou dat doen bij de eerst volgende water post en wachten op de eerst volgende groep die niet ver achter on zat. Na de eerste ronde was iedereen dol enthousiast en liepen we met 6 renners. We konden mekaar bemoedigen en een beetje dollen met de locals. Na 30 km was er een renner die het niet merr trok en samen met iemand anders achter bleef. Daarna ging alles in stroomversnelling en moesten we voor ongeveer 3 km omhoog en dat was voor mij te veel en ben afgehaakt. Al met al vond ik het een geweldige tocht en heb enorm genoten van de omgeving maar nog meer van mijn broeders op de run. Met name de bemoedigingen en de wil om elkaar er doorheen te helpen. Morgen een Rwandese kerk dienst bij wonen ik heb er zin in.

Reacties

Reacties

kees en Alinda

Geweldig Ronald, je hebt het harstikke goed gedaan. Inderdaad, niet belangrijk wat een ander vindt, maar alleen wat God vindt. En Hij is ook supertrots hoor. Geniet nog van deze dagen.

Mart en Manon

Ronald je hebt het super gedaan!!! Wij zijn trots op je en God ook.. Een hele fijne dienst morgen!!

marielle en bram

Hey Ronald.

Goed gedaan vent!
We zijn trots op je!
Al had je maar 1 km gelopen. Voor ons ben je een kanjer vanwege je geweldige passie en inzet.

Bram en Marielle

ton

hey Ronald
man wat een prestatie heb jij daar neer gezet.
je ben een kanjer.
it is finnished.

Dick

Hoi Ronald,
Je droom is uitgekomen. Je hebt het geweldig gedaan. Wat een bedrag voor de moeders!
Respect!!

Miranda

Hey Ronald, Wat een prestatie!!!We zijn zo trots op je.. Je hebt het geweldig gedaan!!! Inderdaad Ronald: It is finished. :)

BERNARD

Ronald, klasse man!
Even mijn reactie als (oud) atleet met ruime marathon ervaring.

Je traningsomstandigheden waren in echt alle opzichten zo anders dan de omstandigheden in Rwanda dat 35 km lopen daar minstens 42 km in Nederland geweest zouden zijn.
Behalve de brug over over het kanaal door Zuid Beveland zijn er in je woonomgeving niet veel hellingen en het met het aantal donkere enthousiaste omstanders rondom Schore zal het ook wel mee gevalen zijn als je een trainingsronde liep. Kortom je mag rustige een paar weken naast je running shoes lopen van trots. Aan God de eer! maar aan jouw de complimenten Groet, Bernard

Alwin en Judith

Gefeliciteerd Ronald! Wat een prachtige reis met prachtige mensen en een prachtig resultaat. En over een jaar of wat gaan we hiervan de uitwerking zien. Ik ben benieuwd wat God gaat doen in dit land met dit initiatief! Straks lekker terugvliegen en je veilige omgeving terug vinden. Alvast een goeie reis en tot strakjes..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!