ronaldrentin-rwanda.reismee.nl

Het mararhon verhaal van vandaag!!??

Allereerst iedereen bedankt voor het meeleven en bemoedigen. Ook nu weer erg bijzonderwat jullie daarin laten zien elk verhaal word zo een 100 x gelezen. Wat een liefde. Waar zal ik beginnen, voor mij peroonlijk heeft deze twee kanten enbik denkbdat het goed is om beide kanten te belichten. Ik zal beginnen. bij de negatieve kant. Zoals jullie natuurlijk al gezien hebben ben ik gestopt bij de 35 km Vraag me niet waarom precies maar ik was helemaal stuk en was net de 3 mannen waar ik bij mee liep kwijt. Ik besloot en toen gingvde rest van zelf. Vlak daarna kwamen natuurlijk de vraag gedachtes omhoog maar ook wat zullen de anderen daar wel niet van zeggen. Mijn leermoment is dat ik het niet belangrijk moet vinden wat anderen denken en dat ik de keuze. moet accepteren zoals ik hem heb gemaakt. Toen ik de keuze maakte kwam in me op dat het goed was en dat Jezus aan het kruis het al had afgemaakt. Van de week hadden we het er al over bij een devotion. Toen presenteerden ze het spandoek start finish en werd er door Thiemen vertelt vergeet niet “IT IS FINNISHED“. En zo zie ik het nu ook. Het is goed. Dan de tocht: We begonnen in twee groepen een langzame en snellere groep. Ik had gedacht wel ongeveer in demidden mode te lopen en besloot in de snelle groep te starten. Dat ging goed en na ongeveer. 5km waren we met 8 lopers al snel viel er 1 renner af die had problemen om zijn insuline te regelen en zou dat doen bij de eerst volgende water post en wachten op de eerst volgende groep die niet ver achter on zat. Na de eerste ronde was iedereen dol enthousiast en liepen we met 6 renners. We konden mekaar bemoedigen en een beetje dollen met de locals. Na 30 km was er een renner die het niet merr trok en samen met iemand anders achter bleef. Daarna ging alles in stroomversnelling en moesten we voor ongeveer 3 km omhoog en dat was voor mij te veel en ben afgehaakt. Al met al vond ik het een geweldige tocht en heb enorm genoten van de omgeving maar nog meer van mijn broeders op de run. Met name de bemoedigingen en de wil om elkaar er doorheen te helpen. Morgen een Rwandese kerk dienst bij wonen ik heb er zin in.

Reacties

Reacties

lisette

ik ben benieuwd naar de rest van je verhaal, inderdaad het is niet belangrijk wat andere ervan zeggen, het is jou ervaring en jou lopen, je hebt gedaan wat je kon. Je bent een kanjer!

Arne Hulstein

Ronald, je hebt 35 kilometer hardgelopen in Rwanda. Wie verbetert jou daarin of doet je dat na? Je beslissing was goed. Jij liep daar en jij voelde wat je voelde. Niemand kan daar een oordeel over vellen behalve dat ze mogen zeggen dat je het fantastisch hebt gedaan. Benieuwd naar deel 2 van het verhaal. Goed gedaan man!

Annelies

Echt knap! 35 km!!In zulke bijzondere omstandigheden! Wees maar trots op jezelf hoor!

Anja

Hoever, hoelang maakt niks uit, je hebt t gedaan, en dat is de kracht!!

Kees

Ik zal het je niet nadoen! Je bent echt voor velen( waaronder ikzelf) een inspiratiebron. Te gek wat je hebt gedaan in het afgelopen half jaar, en vandaag!!

Peter

Hey man, ik vind het een top prestatie !!!!!!! Mooi om je verhalen te lezen. 35 Km, man al mensen zo geholpen door jullie project. Ik vind echt mooi en een voorbeeld !

Geniet nog even en we zien elkaar snel!

ruud en hilde

het is juist fantastisch dat je zelf ook je grens hebt aangegeven... wat een prestatie al die gelopen kilometers...(-; en een mooie gedachte... He will takes care off the rest....in één woord fantastisch!!!

Aldrik

Je bent een KANJER!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!