ronaldrentin-rwanda.reismee.nl

Vandaag bezoek aan de sponsor moeders.

Met een warm en vrolijk dans zijn we welkom geheten in een grote kerk. wat een contrast met de kleine huisjes in de buurt. na wat toespraken kregen we een getuigenis van een moeder. Zei vertelde dat ze voordat ze in aanraking kwam met compassion al 3 babies verloren. had.. Nadat ze in het sponsor programma deel had genomen heeft ze een prachtige zoon gekregen waar ze erg gelukig mee is ondanks de armoede waarin ze leeft. na de getuigenis zijn we met een vertaler,twee moeders en twee musketierd op huisbezoek geweest, nou ja huis een hutje zo groot als een gemiddelde badkamer van 1,5 bij 2 mtr. heel bijzonder enerzijds de dankbaarheid en de hoop die ze uit het geloof in Jezus halen. anderzijds de armoede en het overleven van dag tot dag, Zonder compassion en jullie als sponsors zouden deze moeders geen enkel vorm van hoop hebben. vanmorgen gaan we de studenten en sponsor kinderen ontmoeten op een ander project.

Reacties

Reacties

rianne

Het Ronald, ik zie het helemaal voor me dat welkom met dans. Als ik dat lees en de fotos bekijk van de zandpaden geeft het mij een gevoel van heimwee. Het zijn veel indrukken die je je leven niet meer zult vergeten, probeer er van te genieten! hoe is het met de hitte? Al een beetje gewend eraan? Ronald we volgen je op de voet :-) en denken aan je! Blessings!

Miranda

Zo mooi om je zo op de voet te volgen Ronald. Wat een belevenissen en indrukken die je op doet nu. Net als Rianne krijg ik zoveel heimwee als ik die zandpaden zie en de moeders met babies op hun rug! Geniet ervan Ronald.. Many blessings and praying for you :)

lisette

kunnen we niet even naar rwanda komen om je aan te moedigen :)

bernard

Nog één nachtje slapen Ronald! Ik moet eerlijk bekennen dat het een beetje kriebelt......volgende marathon is in een buurland van Rwanda!
Een heel goede voorbereiding en morgen genieten van de loop. Jullie hebben uiteindelijk je doel al behaald PR en een ruim budget! Dus ontspannen lopen!!!!
succes, Bernard

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!