ronaldrentin-rwanda.reismee.nl

mailtje van Thiemen

Geliefde vrienden, kennissen, bekende en onbekende gevers,
(NB als u deze mail meerdere keren ontvangt, heeft u of meerdere lopers ondersteund, of meerdere keren een gift overgemaakt! Bedankt!;-)
Morgenochtend gaan we met elkaar naar Rwanda. We hebben alle reden om met veel verwachting te gaan. Tot nu toe nog geen mannen die echt niet kunnen lopen vanwege blessures. wel een paar die flink pijn zullen hebben, maar medisch gezien mag iedereen starten. Daarnaast is het super om te melden dat het volledige bedrag wat ons voor ogen stond binnen is. Meer dan 300.000 Euro gaat vanwege deze marathon besteed worden aan studenten, en moeders met hun kleine kind in de sloppenwijken. Hier zijn we God en jullie zeer dankbaar voor.8 van de 10 studenten die we gaan ondersteunen zullen we ook ontmoeten en sommigen gaan zelfs (deels) meelopen. Ook gaan we 20 moeders ontmoeten die we al ondersteunen. Graag sturen we jullie deze mail om jullie op de hoogte te brengen
Blog: op www.4mcompassionmarathon.wordpress.com zal er dagelijks een verslag worden uitgebracht over de belevenissen! Gaaf dat er nu al een paar mensen via deze blog met ons meeleven!
GrootNieuwsRadio: morgenochtend op 8.30 zullen we even in de uitzending zijn vanaf Schiphol. Elke avond zullen Henk en Tiemen afwisselendrond 18.15 even life contact hebben met de studio. op zaterdagochtend hebben we een paar keer contact en daar zal zaterdagmiddag een compulatie van worden gemaakt en uitgezonden tijdens het sportprogramma van GNR op 1008AM
Krant: het ND heeft afgelopen zaterdag al een artikel geplaatst en zal ook komende week nog 1 of 2 keer wat plaatsen. waarvan in ieder geval volgende week maandag een artikel n.a.v. de marathon.
Family 7 Evert ten Ham besteedt elke ochtend inCafe Tinto, een programma vanaf 9.30 op Family 7, kort aandacht besteden aan de marathon door te bellen met Stanley en/of Marco. In Oktober zal er bij family 7 een documentaire te zien zijn over dezemarathonvan 2 keer een half uur. zie bijlage.
Aan het eind van de reis willen we ervoor zorgen dat iedere loper een artikel gemaild krijgt met een verslag van deze reis met foto, die dan weer geschikt is voor plaatsing in een regionale krant. Die kan iedereen persoonlijk naar een contactpersoon van de krant mailen.
Er zullen vast lopers zijn die een blog gaan bijhouden om hun familie op de hoogte te houden. En natuurlijk wordt er drifit getwitterd en geretweet(Ikzelf zal twitteren onder @TiemenW)Als we ervan weten, noemen we de link wel op de marathonblog.
Mochten er van jullie zijn die geinteresseerd zijn om volgend jaar mee te lopen in Uganda? Meer dan welkom en geef uw interesse dan aan via www.4mcompassionmarathon.nl
Een heel hartelijke groet! (Replyen op deze mail heeft niet veel zin, omdat ik de komende 2 weken niet veel in de lucht zal zijn)
namens alle lopers,
Tiemen