ronaldrentin-rwanda.reismee.nl

we staan klaar voor vertrek

Met 30 man probleemloos door douane.we staan nu klaar voor vertrek. 8 uur vliegen. we hebben er veel zin in . was nog even mijn malaria pillen vergeten maar dankzij mede musketier weer opgelost.

Sonja

We zwaaien vanuit schore !!
Heel veel succes en vooral ook genieten van alle zegen en het bijzondere dat het nu echt gaat gebeuren .
Elke stap die je rent is een stap voor de moeders en studenten die je een kans geeft zo ontroerend . Wel jammer dat we niet bij de Finishe kunnen staan ,maar we zullen hier hard voor je juichen !!!! Een dikke knuffel
Sonja

marielle

Hoi Ronald.

Ik sluit me volledig bij Sonja aan, ik zwaai alleen vanuit Goes!
Wat kost een last minute Rwanda???
Ik wil zo graag bij die finish staan en julie zien binnenkomen!!

Mart en Manon

Nou dan zwaaien wij vanuit Kamperland en Wilhelminadorp!! grapje.... Heel veel zegen!!!

coby

Ws ben ik te laat om te zwaaien met mijn rode zakdoek, je zit volgens mij nu al boven de Sahara, die enorme zandbak waar geen eind aan komt vanuit de lucht!!!...dus heeft zwaaien ...nog weinig zin. Lekker gaan nu Ronald en geniet. !!!Hoorde gister van mijn zus dat er in Barendrecht ook een stuk in het Nederlands Dagblad over je reis stond. Kon het niet laten te zeggen dat wij jou uit het "" zuunige "" zeeland toch maar mooi met ruim 18.000 !!!!!!euro hebben uitgezegend.

Lisette

Wat leuk om te horen van Ilona dat je al wat op de blog had gezet. Was fijn om jullie allemaal even gezien te hebben. Kids hebben zich goed gehouden, sep heeft Leiden niet wakker gehaald op de terug weg. Ben benieuwd hoe gezellig het is in het vliegtuig. Jullie zijn er bijna :) (nog 3,5 uur)
En Coby zou je aan je zus willen vragen of ze het uitknipt en komende dagen ook, er komen nog twee stukjes in.
Groetjes en succes daar.

miranda.

Zwaai, zwaai vanuit Kapelle. Je bent er al bijna in Rwanda! Geniet ervan Ronald!! Wat had ik graag bij de finish willen staan! Heel veel zegen en succes..Ik denk en bid voor jullie!

ruud en hilde

Wens je een fantastische week toe, Ronald... respect voor je hoe je dit allemaal voor elkaar hebt gekregen en samen met Lisette je er voor inzet..(-; succes met lopen... geniet en weet dat Hij mee gaat... blessings voor jullie (-;