ronaldrentin-rwanda.reismee.nl

Het is bijna zover...

Nu we de kinderen, moeders en studenten blij kunnen maken met sponsorgeld voor 3 jaren zijn we druk bezig om alles optijd geregeld te hebben voor maandagmorgen.

We kregen net een mail waaruit ik graag twee dingen met jullie deel, zodat jullie  alles kunnen volgen als je daar behoefte aan hebt.

Weblog: deze staat online! Dit is de link: http://4mcompassionmarathon.wordpress.com/. Tijdens de reis zullen wij, als musketiers, deze blog bijhouden en vullen met verhalen, foto's en filmpjes. Deze link kun je al delen met mensen die jullie willen volgen, dus ga deze vast verspreiden!

• Elke dag om 18.15 uur is er een uitzending op Groot Nieuws Radio. Ook op Family 7 zal er elke ochtend aandacht aan de marathon besteed worden in het programma van Evert ten Ham

Er is nog een klein beetje ruimte voor babykleertjes, mocht je nog wat hebben liggen, dan kan Ronald het meenemen naar Rwanda en het bij een project voor Compassion achter laten zodat het goed terecht komt. Het is daar best lekker warm, dus zomer kleren zijn welkom. Tot maat 80.

Zelf hebben we ook wat kleertjes voor Eriya, ons kindje wat we via deze marathon sponsoren. Ik hoop dat Ronald in de mogelijkheid is om de moeder en het manneke te ontmoeten. Maar dat horen we misschien wel van hem. Als het zo is dan gebeurd dat op de woensdag als ze het project van moeders en kinderen gaan bezoeken.

De kinderen beginnen ook te beseffen dat het nu echt bijna Rwanda tijd is. Ze hebben daarom ook extra behoeften aan gebed voor bescherming en rust.

Een schouder klopje of een dikke knuffel zijn natuurlijk ook altijd welkom bij ze (denk ik)

Groetjes Lisette.

Mocht ik volgende week wat van hem horen dan houd ik jullie direct op de hoogte.

Danielle

Succes Ronald en we zullen aan je denken.
Liefs
Danielle, Naomi en Paul

joke en bernard

Ronald, de meeste km en inspanningen heb je al achter de rug! Nu nog even 42 km 195 meter genieten in een schitterend land met prachtige mensen!!
Een heel goede tijd, Gods zegen en bescherming en we zullen je zeker volgen!
met vriendelijke groet
Joke en Bernard

Judith en Alwin

Hoi Ronald,
Ik wens je een supermarathon. Ennuh vergeet het vliegtuig terug niet te halen, anders moet je lopend naar huis:-)
Judith en Alwin

Annelies

Jullie hebben het maar mooi voor elkaar gekregen! Super! Ronald, heel veel succes en geniet ervan! Lisetje, Faye en Seppe, voor je het weet is hij weer terug hoor....en dan zullen jullie wel supertrots zijn! liefs, Annelies.