ronaldrentin-rwanda.reismee.nl

Even wat anders....

Ronald heeft van Compassion twee mapjes gekregen met daarin een foto van een kindje. Nu denken jullie vast wat moeten wij daar nu mee. De kinderen van Compassion zijn opzoek naar sponsor ouders in Nederland. Want Jij kunt een levensgrote verandering brengen voor 1 kind en met het sponsoren van dat kindje verandert zijn of haar familie, gemeenschap, dorp en land. Ongelooflijk dat JIJ gewoon een verschil kan maken in het leven van een kind.

Voor 29 euro per maand kan je dat verschil al maken.

We hebben hier het mapje nog liggen van Jose. Hij is geboren in augustus 2005 en woont in Guatemala. Wie gaat hem gelukkig maken? Als je hier voor kiest kan je zelf ook contact hebben met hem, dmv het schrijven van brieven, sturen van foto's en kaarten. En hij schrijft zelf ook terug met hulp van iemand.

We hadden ook nog een meisje, maar zij heeft al geweldige sponsorouders gevonden.

Mocht je opzoek zijn naar een kindje uit een bepaald gebied omdat je daar een binding mee hebt. Kijk dan op www.compassion.nl

Zelf hebben we Nabukeera Angel uit Oeganda en een Moeder met zoontje uit Rwanda. Het is mooi om te zien dat Faye hier ook echt iets mee heeft. Ze bid voor Nabukeera maar doet ook haar best met dingen op te sturen. Ze zegt dat het haar grote zus in Oeganda is. Bijzonder gaaf om te merken dat ze door heeft dat we er voor andere mensen moeten zijn.

Wie wil dit geweldige gevoel ook ervaren en wil voor Jose 'zorgen'?