ronaldrentin-rwanda.reismee.nl

Kippenvel......................................

tis weer vrijdag. De kachel brand lekker in de keuken, we zitten samen achter de computer. Na tien dagen elkaar gemist te hebben zijn we even niet van elkaar vandaan te halen.

Wink
Oke tot morgen dan want dan word er door 5 geweldige mannen een dagdeel gewerkt in een motorenrevisiebedrijf D.S.P. in Tilburg. Daar gaan ze weer hard werken om geld bij elkaar te verdienen voor de kinderen en moeders in Rwanda.

We kregen vandaag ook een mail van Compassion met de tussenstand.

Zitten jullie stevig??

We zijn bij de 9355 euro. Geweldig, kippenvel, is het echt, nog eens kijken. JAAAAAAAAAAAAAAA wauw. Wat geweldig, wat een hulp van jullie allemaal, super die steun.

Maar we gaan er nog even goed tegenaan. Want we zijn er nog niet en iets meer zou natuurlijk helemaal geweldig zijn, meer geld betekent ook toekomst voor meer kinderen en daar doen we het voor.

Donderdag de sponsorloop van obs de tunnel, 14 april oliebollenverkoop in Kamperland, 20 april een sponsorwandeltocht in Goes, 21 april tweedehandsboekenverkoop in de Pelgrim in Goes. En binnenkort starten we een kunstveiling via deze site, dus houd de site in de gaten!!!

We zijn erg blij met jullie inzet, betrokkenheid, steun en vriendschap. Bedankt allemaal, we worden er erg door gesteunt.

Ook namens de kinderen, moeders en studenten in Rwanda heel veel dank.

O ja smaken de stroopwafels nog goed??

(je mag trouwens reageren hoor onder het stukje, vinden we erg leuk)

Reacties

Reacties

Ma en Pa

Wat een geweldige tussenstand!
Kun je je nog herinneren dat je dacht het streefbedrag niet te halen?
Je gaat nog meer moeders en studenten ondersteunen dan je dacht.
Je besteed er veel werk aan, maar als je ziet wat je voor die mensen kunt betekenen geeft dat toch veel voldoening.

Aldrik

Wauw wat een zegen!!!! Echt geweldig!!! Yeah superrrr ;)

mart en manon

WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
wat geweldig zeg!
en ........Knuffelse..doen wij ook hihi. :-)

Franny

Hoi Ronald en Lizette
Echt super!!! God voorziet !!
Ik ga straks even jullie site lezen want ik weet er eigenlijk
Niet zoveel over.
Maar ik vind het al heel mooi hoe betrokken iedereen is!!
En ...... Ik ga jullie helpen met de oliebollen,,,, heb er zin in
Heel veel succes met alles!!! Het komt goed!!!
Liefs Franny

ruud & hil

hi ronald en lizette..... gaaaaaf!!
wat een fantastische tussenstand...(;
geweldig als je ziet wie er door jullie heen zo bij betrokken zijn geraakt! jullie hebben de aanzet gegeven!
klasse en wens je nog een goeie voorbereidingstijd toe

Hij gaat mee..... Blessings

marjolein oggel

hoi hoi

Wat een zegen zoveel geld echt geweldig .
Nog even en je bent er super hoor zo,n mooie actie.

gr marjolein

Rens van Liere

He gaaf Ronald!,

Je gaat er dik overheen man zoals het er uit ziet! Da's mooi, want dan kunnen nog meer moeders en studenten geholpen worden in Rwanda. Na het weekend gaan John en ik de i's plaatsen en later nog de puntjes voor de wandelmarathon van 20 april. We hebben al veel inschrijvingen (rekenen op 30!) en persoonlijk zit ik al over mijn sponsorbedrag heen (pssst niet verder vertellen hè)

Groeten Rens

ro en lies

Super rens. geniet nog lekker van jullie weekend.

Eva

Ik had al n tijdje niet gekeken maar wat GOED! heel fijn dat jullie al zoveel hebben. Van mij komt er ook nog wat aan. Ik houd jullie acties in de gaten, alleen oliebollen halen in kamperland is voor mij n beetje lastig bijvoorbeeld, maar als er geen actie meer komt waar ik aan mee kan doen, dan komt er sowieso nog n donatie jullie kant op hoor! liefs eva

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!