ronaldrentin-rwanda.reismee.nl

Sponsorloop OBS de Tunnel in Schore.

Lieve mensen,

Donderdag 5 april in de middag zullen alle leerlingen ( en ik hoorde in de wandelgangen ook de leerkrachten

Wink
) van OBS de Tunnel in Schore een sponsor loop gaan rennen. Iedereen heeft er erg veel zin in.

Momenteel is elke leerling druk bezig om zoveel mogelijk sponsers bij elkaar te vinden. Echt geweldig hoe enthousiast de kinderen zijn.

A.s. woensdag mag ik op school mijn motivatie en uitleg geven over het project. Ik hoop maar dat ze niet al te moeilijke vragen gaan stellen. Ik heb er veel zin in.

Voor diegene die het leuk vind om donderdagmiddag 5 april te komen kijken zijn van harte welkom op het sportveld aan de Boomweidelaan in Schore.

Reacties

Reacties

miranda en lisette

Loop jij niet mee??
en wat goed van al die kinderen?
hoe gaat het met faye haar kaart, al vol?

Ronald

Al bijna twee de derde gaat ook lukken zaterdag familie feest van mijn oom en tante uit Heinkenzand

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!