ronaldrentin-rwanda.reismee.nl

Het is weer vrijdag. Tussenstand 5130,- Euro!!!!!!

Lieve mensen,

Wat ben ik onder de indruk van wat er allemaal gebeurt. Ik had nooit verwacht dat er zoveel mensen betrokken zouden raken bij dit project. Iets waar ik in eerste instantie ja tegen gezegd heb en waar op dit moment zoveel mensen zich spontaan bij aan sluiten en met succes. Alleen had ik dit echt niet voor elkaar gekregen en van te voren had ik dit alleen maar kunnen dromen. (in het begin was dat een nachtmerrie, haha)

Zoals het er nu naar uit ziet gaan we het streef bedrag halen, neemt niet weg dat alles welkom is hoe meer we ophalen des te meer moeders met babies en studenten er geholpen kunnen worden.

Nogmaals bedankt en Gods zegen.

Groet Ronald

Laughing

Reacties

Reacties

miranda en lisette

Geweldig!!
zo fijn dat de inspanning van al die mensen beloont word.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!