ronaldrentin-rwanda.reismee.nl

Zeer mooie foto's te koop......

Je kan bij Els een foto digitaal kopen. Dat betekent dat jij kan aangeven welke foto  je mooi vind. Er zijn foto's van verschillende onderwerpen. Je mag ook op de volgende site kijken.

www.panoramio.com/user/3623208

www.panaramio.com/user/4603029

Els kan de foto bewerken en eventueel een mooie tekst erbij zetten. Je krijgt de foto digitaal opgestuurd en dan kan je er zelf mee doen wat je leuk vind. Je kan er dan een kaart van maken of het op canvas laten drukken.

Het kost 5 euro per foto en de gehele opbrengst gaat naar Rwanda.

Els kan je mailen met je voorkeur en wat je precies wil via elsf@kpnmail.nl

Heb je vragen dan horen we dat graag.

Reacties

Reacties

lisette

we zien dat de link niet werkt,je moet even het volgende doen, copie paste.
(in het nederlands, even kopieren :))

alinda

bij mij lukt het dan nog niet en wel heel benieuwd

lisette

Dan de hele tekst met nummers intikken, dan moet het lukken

alinda

gaat ook niet :-(
misscien moet ik een account aanmaken

lisette

ik snap het niet, mij lukt het wel.
zal eens vragen of manon het vanmiddag probeert.

Manon

Mij lukt het ook niet...ik heb zelfs een account gemaakt en toen lukte het ook niet.je kan wel hansweert intypen en els zoeken maar ik weet dus niet welke foto's ze "verkoopt''?

alinda

en ik wil wel graag een foto :-)

Kees

Er staat een tikfout in de link. Het moet zijn:
www.panoramio.com/user/3623208 of
www.panoramio.com/user/4603029

Succes!!

lisette

Heb het aangepast, lukt het nu wel?

kees

Blijkt nog niet te werken. Als ik de volgende link gebruik, lukt bij mij wel. Kijk jij eens even of dat werkt?

http://www.panoramio.com/user/3623208?comment_page=1&photo_page=1

alinda

ja die doet het!

kees

of anders http:/ ervoor.

http://www.panoramio.com/user/4603029 en
http://www.panoramio.com/user/3623208

Wederom succes!!

Els

wat een gedoe zeg... hopelijk lukt het nu wel.. :)

alinda

ja gaat goed nu. Nu het lastigste....een foto kiezen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!