ronaldrentin-rwanda.reismee.nl

Stroopwafels!!!

Ja ze zijn er. 50 dozen stroopwafels in onze keuken. Ik krijg er trek van.

Onze lieve buurvrouw heeft de eerste doos al gekocht voordat ze uit de auto gehaald waren. Super om te zien dat het gelijk in de smaak valt.

Mocht je zin hebben in een zakje stroopwafels, voor 2.50 is het zakje voor jou. De opbrengst gaat natuurlijk weer naar de moeders in Rwanda.

Natuurlijk mag je ook een hele doos kopen of een doos ophalen om de zakjes te verkopen aan familie, vrienden en collega's. Een hele doos kost 30 euro.

Seppe is al aan het eerste zakje begonnen, ik ben benieuwd hoeveel zakgeld hij heeft want hij vind ze heeeeeeeeeel lekker. Even opwarmen op de houtkachel en smullen maar. Hij kijkt al uit naar zondag want dan gaan we ze verkopen in de kerk. (mocht je er zondag zijn, denk dan aan je portemonee

Wink
) Hij denkt dat er dan ook weer geproefd moet worden. Na hoeveel stroopwafels zou hij ze niet meer lusten??

Reacties

Reacties

Hallo Ronald en Lisette

Kom maar op met die dozen, ze hebben er hier zin in om ze te verkopen!

Mariëlle

Alinda

kan ik ze al komen halen? De eerste doos was in mum van tijd op. :-)

Lisette

Je mag ze komen halen, ik weet alleen uit zeer betrouwbare bron dat er morgen iemand een bestelling komt halen voor kamperland, misschien kan je regelen dat ze jou dozen ook mee neemt :)

Alinda

thx

Miranda

De doos zal zo leeg zijn!! mmmm lekker hoor.. Ik zie je vanmiddag toch.. Tot straks..xxx

Judith

Ik vrees dat je gewoon nog 50 dozen moet bestellen. Mijn kinders nemen al hun zakgeld mee en vinden het de moeite waard voor een goed doel in plaats van naar de supermarkt goedkopere te halen, haha.

coby

2 dozen in een half uur verkocht. Krantenknipsel uit de Bevelander erbij...een lief gezichtje....en ....zo leeg.
Veel mensen hadden het ookal in de Bevelander zelf al gelezen. En vinden het een leuk initiatief Ronald!!
Gaat dus hartstikke goed zo.

lisette

Leuk dat het positief ontvangen word. Thanks coby voor je verkoop. en judith wat leuk en lief dat je kinders hun zakgeld meenemen.

alinda

heb het krantenartikel ook weer maar even opgezocht

Sonja

Lies ,kun je voor mij 2 dozen appart zetten 1voor mij en 1 voor Peet,hebben we allebei onze eigen doos ;))

rené

hoelang kunnen we stroopwafels bestellen??

lisette

Mail me maar rene

Mireille

Ze waren lekker :) ik heb ze maar snel allemaal weggegeven voordat ik 10 kilo stroopwafels op mijn heupen heb zitten ;-D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!