ronaldrentin-rwanda.reismee.nl

auto raamstickers.

Ja ze zijn er, met dank aan de sponsor, Verbart in Goes.

Gisteren zijn ze opgehaald en de eerste is al opgeplakt. We vinden het zelf erg mooi geworden. Jullie voelen hem vast al aankomen, maar de vraag is, Wie wil er ook zo'n mooie sticker op zijn auto? We hebben ze in het rood en in het wit.

Er hebben al een aantal mensen aangeven er 1 te willen, maar als je wil zet het dan nog even hieronder als reactie, dan hebben we een duidelijk overzicht. Ik weet ook niet welke kleur de mannen van de musketiers wilde, jullie willen er toch allemaal 1

Wink
Rood of wit?

Hieronder het opplakadvies van Ronald zijn vader.

Bij Verbart adviseren ze de auto binnen te zetten en niet in de kou te plakken. Eerst de ruit ontvetten met wasbenzine en droog plakken. Ik heb de sticker geplakt toen de ruit wat warm was door de achterruitverwarming en net voor het ging regenen.

Hij vertelde ook dat hij de bescherming van de sticker eerst in het midden weg had gehaald, zodat je eerst het midden opplakt en je precies weet wat het midden is van je achterruit. Daarna haal je per kant de bescherming eraf. Succes ermee!!!

Reacties

Reacties

marielle

Hoi Ronald en Lisette.

Doe ons maar 3 rode! Zijn alle auto's mooi beplakt!

lisette

Ik leg ze gelijk voor jullie apart.

Heb je nog nagedacht over de taarten.

Rianne

Hoi Ronald en Lisette,
Gaaf die auto stickers!
Ik weet niet hoe groot de sticker is, ik heb namelijk een gedeelde achterruit ivm de deuren. Of kan ik ze ook op de zijkant plakken, daar is een grote witte ruimte.

Groetjes Rianne

Lisette

Tuurlijk kan je hem aan de zijkant plakken, we zullen een rode voor je apart houden.

Annemarie

Hey, mijn peugeotje 107 heeft geen grote achterruit, maar ik wil wel plakken hoor als 't past...Vind rood t leukst
Groetjes, Annemarie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!