ronaldrentin-rwanda.reismee.nl

Nu alweer een oproep voor zaterdag 14 januari

Ondervoorbehoud hebben we zaterdag 14 januari 10 mensen nodig die kunnen komen helpen met de kiwi planten. Het is ondervoorbehoud omdat het misschien niet doorgaat, dit ligt aan de karren waar ze opstaan, maar dat word een telang verhaal om het uit te leggen.

Dus wil wie zaterdag op de lijst??

Het is werk is het volgende: 4 personen pakken de trays van de kar en doen de bladeren weg en de lange scheuten afknippen, vervolgens de planten uit de tray en doorschuiven naar de overkant van de werktafel(kar), waar 6 personen ze in kisten leggen( 2 personen per kist). De planten in kisten leggen is voor degene die geen last van hun rug hebben omdat je wat voorover gebogen staat om de planten op de bodem van de kist te leggen. Kijk maar weer wat er mogelijk is. Het hoeven er niet perse 10 stuks te zijn.

Dus wie kunnen we op de lisjt schrijven??

Meld je snel aan want dan kunnen we doorgeven of we kunnen komen mocht het nodig zijn. Je hoort natuurlijk tijdig of het doorgaat.

Het werk start om half 9 en duurt ws tot 12 uur, misschien iets langer tot we klaar zijn.

groetjes Ronald en Lisette

Sonja

We willengraag ook een keer meehelpen hoor !
Jullie zaterdag succes!

lisette

Dank je Sonja, we houden jullie op de hoogte. Voor zaterdag hebben we nu voldoende hulp.
Echt super dat er steeds mensen zijn die willen helpen.