ronaldrentin-rwanda.reismee.nl

een ochtend werken.

De wekker ging vroeg vanmorgen, dat viel niet mee zo na een 2 weken vakantie.

Laughing

Maar we hadden er zin in, dus gelijk onder de douche en met Amber rond. Voor 8 uur waren Peter en Aldrik hier en Ruben en Ilona stonden buiten al te wachten, op naar Oudelande.

Was natuurlijk nog even zoeken, het was nog een beetje donker en dan lijkt alles op elkaar, vond onze chaufeur, noem verder geen namen

Wink

We werden al opgewacht en snel waren we compleet, gezellig met z'n tienen en Ruben en Joel, echt leuk dat ook zij op hun vrije zaterdag mee kwamen helpen.

Het werk werd uitgelegd en we dachten dat dit wel zou lukken. De eerste helft van de ochtend stokjes in de pot van de kiwi planten steken en ze daarna op juiste hoogte afknippen. De tweede helft de andere kiwi planten uit de pot halen en zonder pot weer wegzetten. (ik denk dat de musketiers ze donderdagin een andere pot kunnen stoppen)

Het was een gezellige ochtend we vonden dat we hard hadden gewerkt. Hopelijk vond de eigenaar dat ook.

Annelies, Peter, Aldrik, Peter, Ruben, Ilona, Mart, Edwin, Joel en Ruben bedankt voor jullie hulp.

Ook super bedankt dat we mochten komen werken Dick!

Mocht er nu iemand zijn die het ook leuk lijkt om eens een ochtend te komen helpen voor de moeders in Rwanda, houd deze site in de gaten. Er komen vast nog momenten aan.

annelies

Wij vonden het erg leuk om jullie op deze manier te helpen wat geld bij elkaar te verdienen voor het goede doel! Het was een gezellig en leerzaam ochtendje....dus mensen, grijp je kans mocht deze mogelijkheid zich nog eens voordoen!

Ingrid van der Stel

Trots op jullie ... eerlijk gezegd had ik nog even gegoogled naar de afstand en vond een kleine 100 km op zaterdagochtend iets te veel ... van de andere kant wat maakt het ook uit ... ik ga de site in de gaten houden voor een eventuele volgende opdracht en Lisette zal haar Facebook vrienden ook tijdig inlichten neem ik aan. Fijn weekend nog.

Lisette

Leuk om te lezen dat jullie het leuk hebben gevonden Annelies.
En Ingrid, blijf de site in de gaten houden, want er komt zeer snel weer een oproep.

Aldrik

Ik vond het ook erg leuk om te doen! En eerlijk gezegd de ochtend vloog voorbij. De 14e kan ik jammer genoeg niet, maar een datum daarna wellicht wel. Super goed doel en ook respect voor Ronald en al die andere mannen dat ze dat ff gaan doen in Rwanda!