ronaldrentin-rwanda.reismee.nl

Wie heeft er zin in een avond volledig in de watten gelegd te worden met o.a. een 7 gangen menu.

Alleerst wil ik op voorhand iedereen die ook maar enige betekenis heeft gehad of gaat hebben in het succes vol eindigen van het bijeenbrengen van de Euro 10.000,- alvast super bedankt en namens mij en onder andere Iradukunda Eriya en zijn moeder Lourence Yankurije. Die samen met nog 99 andere moeders en 10 studenten met ons sponsor geld een toekomst kunnen krijgen.

Wie durft de uitdaging aan?

De '4MCompassionMarathon Diner' samen met Ruben Koopman, o.m. keukenchef geweest bij De Librije en 20 jaar internationale ervaring met koken op topniveau, wil ons graag dienen in het werven van sponsors door het creëren van een wel heel bijzonder platform: een 7-gangen diner op een passende locatie.

Het geeft de gevers een mooie kans om te investeren in het Koninkrijk van God, voor recht en gerechtigheid enwe hebben samen met hen een fantastische avond, inclusief sprekers, film, achtergrond over de 4M Compassion Marathon en Rwanda.

Wie weet mensen die eventueel geintereseerd zijn of heeft zelf interesse om een avond in waarschijnlijk februarie door mij gebracht te worden en ons te sponsoren (voor een aanzienlijk bedrag min euro 1000,-) Het lijkt veel geld maar netto is het de helft omdat het fiscaal aftrekbaar is vanwege het CBF-keurmerk welke compassion heeft.

Ik ben op zoek naar ongeveer 4 mensen welke ik de bewuste avond zelf thuis kom ophalen en weer thuis breng. Excate datum en locatie is nog niet bekent. Reageer zo snel mogelijk op mijn prive email ronald@namaras.nl. Vol is Vol.

Reacties

Reacties

Rianne

Er is een idee -under construction- voor de mensen die 1.000 euro net iets teveel vinden .........hou deze weblog in de gaten ;-) Succes Ronald, ik heb echt respect voor je!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!