ronaldrentin-rwanda.reismee.nl

Vanavond een intensieve duurloop getraind.

Even bij komen hoor, vanavond een intensieve duurloop getraind. Ik wist 3 maanden geleden ook niet wat het was, maar ik heb van een lieve broeder een boekje gekregen 'loop je eerste marathon'. Wat me wel opviel was dat hij een nette lezer is het boekje zag er zo goed als nieuw uit.

Wink
.

Maar goed een intensieve duurloop is dus inlopen 4X5 min hoger tempo(ik dacht vol gas) tussen door 3min (aan het zuurstof) joggen als laatste 10 min uitlopen.

Ik had geen flauw idee hoe ik dat moest doen, maar afgelopen zondag had ik van mijn buurman te horen gekregen dat hij daar de vlakebrug voor gebruikt, dat is ongeveer een oploop van 500 a 600 mtr. Omhoog vol gas en naar beneden uitlopen. Moet zeggen dat de vierde keer omhoog toch wel een beetje langzamer ging als de eerste keer, ik wilde eigenijk nog wel een keer maar vond het toch al wel genoeg.

Toen ik thuis kwam moest ik toch wel toe geven dat ik niet helemaal eerlijk geweest was naar Faye, ze vind het altijd erg spannend als Opa Boot oppast en dat we (Lisette en ik) allebei weg zijn. Listte is naar Kees Kraayenoord in de Grote kerk van Goes. Faye was dus wakker geworden en ik had haar vertelt dat ik nergens naar toe zou gaan, gelukkig kon ze het mij vergeven.

Wat ik nog even zeggen wilde is dat ik het erg bijzonder vind dat ik nog geen enkele keer regen heb gehad tijdens mijn training. Zeker gezien het weer van de afgelopen dagen. Dank u Hemelse Vader!

Reacties

Reacties

mart en manon

Super!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!